Вівторок, 19.03.2024, 10:18
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
ВХІД
Міні-чат
200
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 161
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
КАЛЕНДАР
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

24 квітня 2012 року у приміщенні Київського міського будинку вчителя відбувся Перший Всеукраїнський з'їзд учителів інформатики.


До участі у з'їзді прибуло 192 делегати з усіх регіонів України, а також 30 запрошених представників від Національної академії педагогічних наук України, вищих навчальних закладів та інших установ. На урочистому відкритті з'їзду заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський передав вітання від Міністра Дмитра Табачника, і зазначив: «Це визначна подія в історії нашої освіти. Ви стали першими, хто зорганізувався і виніс кращі напрацювання ваших представників на розгляд громадськості».


Делегацію з Чернігівської області представляли:

Дягло Наталія Валеріївна

-

методист відділу інформаційних технологій Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського;

Лукаш Ірина Миколаївна

-

доцент кафедри інформатики і обчислювальної техніки Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка;

Герасименко Сергій Миколайович

-

вчитель інформатики Бобровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1;

Гулак Марина Михайлівна

-

вчитель математики і інформатики Лемешівської   ЗОШ І-ІІІ ступенів Козелецького району;

Німець Ольга Володимирівна

-

вчитель математики і інформатики Козелецької гімназії №1;

Осипенко Ірина Віталіївна

-

вчитель інформатики Ладанської гімназії Прилуцького району;

Патюта Світлана Василівна

-

вчитель інформатики Кобижчанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Бобровицького району;

Ткаченко Дмитро Валерійович

-

вчитель математики і інформатики Чернігівського обласного педагогічного ліцею для обдарованої сільської молоді.

 

На з'їзді обговорили важливі питання шкільної освіти в галузі інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій, а також визначили основні напрямки роботи по формуванню обізнаного та компетентного інформаційного покоління.

Було зазначено, що шкільний предмет «Інформатика» з варіативних і необов'язкових на даний момент вийшов на перші позиції та став невід'ємною складовою формування компетентної особистості. Всеукраїнський з'їзд учителів інформатики в цьому контексті є важливою подією, адже вперше педагоги з усієї України зустрілися для обговорення державного стандарту з інформатики для 5-9 класів. У гарячих дискусіях делегати з'їзду вирішували питання "Яким бути курсу?"

Багато виступаючих говорили про те, що в ході двадцятип'ятирічного розвитку шкільної інформатики ми рухалися від переважного вивчення алгоритмізації до переважного освоєння комп'ютерних технологій. Це було пов'язано як з вдосконаленням цифрових технологій, розширенням сфери їх застосування, так і з поліпшенням оснащення шкіл комп'ютерною технікою. Сьогодні настає наступний етап у розвитку шкільної інформатики. Інформаційні технології, як необхідний в сьогоднішньому житті інструмент, освоюються у всіх шкільних дисциплінах: їх основи діти опановують вже в початковій школі, роблячи власні фотографії і відеофільми, створюючи презентації. У той же час постійно зростає потреба країни у фахівцях — професіоналах у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, а не тільки в грамотних користувачах. Тому новий виток спіралі розвитку шкільної інформатики потребує повернення від користувальницької інформатики до фундаментальної, базової шкільної дисципліни, яка повинна давати основи фундаментальних наукових знань у зв'язку з їх застосуванням в навколишньому світі. Тому було запропоновано переглянути зміст проекту програми з метою посилення лінії курсу з базових фундаментальних, концептуальних питань.


Проект навчальної програми з інформатики для 5-9-х класів став предметом гарячих дискусій. Делегатам ледве вдалося досягти компромісу. Було прийнято рішення: взяти за основу нову навчальну програму з інформатики для 5-9-х класів; робочій групі за участю представників з'їзду доопрацювати програму з урахуванням висловлених пропозицій та рекомендувати її до затвердження Колегією Міністерства освіти і науки, молоді та спорту після доопрацювання.

Отже, робота триває.

За результатами обговорення інших питань порядку денного з'їзд ухвалив такі рішення:

1.                   Звернутися до Кабінету Міністрів України з проханням щодо фінансування з Державного бюджету заходів Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року у повному обсязі в межах видатків, передбачених Програмою.

2.                   Направити до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту зауваження та пропозиції стосовно впровадження нових програм початкової школи в частині викладання інформатики у початкових класах. Звернутися до Міністерства охорони здоров'я з проханням внести зміни до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу в частині облаштування кабінетів інформатики та визначення часових норм користування комп'ютерами учнями молодших класів.

Атмосфера з'їзду підтвердила необхідність відкритого обговорення надважливих для освіти питань. Приймати участь у зібранні вчителів інформатики було дуже цікаво і корисно. Вразила активність педагогів, їх небайдужість до того, якою бути інформатиці в майбутньому. Етап з’їзду «Відкритий мікрофон» — це можливість кожному висловити свою думку, а думок було безліч.